
En effektiv projektstyring er altafgørende for en god kundeoplevelse. Gennem digitalisering optimerer SNOER nu interne processer i procesforløbet.
Initiativet er et samarbejde med virksomheden HandsOn Simply, der optimerer ordrestyring i byggebranchen. Værktøjet er en App, som SNOER bruger til styring af ordreprocessen. Da brugen af Appen kun er intern, berører den umiddelbart kun SNOERs egne medarbejdere i dagligdagen. Men effekten af en effektiv ordrestyring kommer til gengæld alle vores kunder til gode!
På samme måde som arbejdsmiljø er alt afgørende for en effektiv arbejdsproces på byggepladsen, er digital ordrestyring et effektivt værktøj, der letter projektkommunikationen, sikrer kvaliteten og letter den administrative byrde i processen fra ordre til montage.
Med HandsOn Simply har vi i SNOER fået et digitalt værktøj, der er moderne, hurtigt og nemt at bruge, og som letter det administrative arbejde i forhold til kvalitetssikring og dokumentation. Det er blevet nemmere for os internt at kommunikere omkring projekterne, sikre kvaliteten – og senere dokumentere den i slutningen af processen. Med digitaliseret projektstyring, føler vi os godt rustet til fremtidens store som små projekter!
Se en video om det her.